Уеб дизайн
° Електронен магазин ° Онлайн директория ° Фирмен сайт ° Флаш уеб сайт ° Корпоративен сайт
Онлайн реклама
° Текстови връзки ° Банери ° Видео реклама ° Флаш и гиф анимации ° Реклама в javascript
Интернет маркетинг
° Социални мрежи ° Реклама ° Оптимизиране ° Анализиране ° Поддръжка и обслужване
Seo оптимизация
° Изграждане на съдържание ° Редактиране на мета ° Анализ и оптимизиране ° Реклама ° Топ позиции
Cool huh? Ok, enough teasing around..
Go to our W3.CSS Tutorial to learn more!
Уеб дизайн / webprobulgaria.com / webprobulgaria.co.uk / webproeurope.com / webprobulgaria.it /
Публикациите във фирмения блог са вашия най-мощен инструмент. Чрез тяхното съдържание хората ви откриват и търсачките ви индексират .
OnPage SEO оптимизацията се занимава именно с вътрешната структура на сайтовете и тяхното съдържание.
Ето защо трябва да знаете някои прости правила за писане на SEO оптимизирани текстове.
1. Редовно писане на статии във вашия фирмен блог: - поддържа постоянен интерес на читателите (има за какво да го посещават отново и отново) - обновеното му съдържание дава сигнал на търсачките, че той е актуален.
2. Съставете списък с ключови фрази, свързани с вашия фирмен блог. Избягвайте единичните и общи думи. - Включвайте ключовите фрази в заглавията на публикациите и в самите публикации (но не прекалявайте). - Публикувайте статиите в категории от блога ви, чието име е същото или близко по смисъл до ключовата фраза. - Добавете ключовата фраза и нейни производни като етикети (тагове, теми) към публикацията. Освен за по-добрата оптимизация, използването на етикети има и това предимство, че чрез тях лесно се откриват всички статии, свързани с дадената ключова дума или фраза.
3. Създайте вътрешна свързаност на статиите. Превърнете ключовите фрази във връзки (линкове) към други ваши статии, използвайки бутона за вмъкване на хипервръзка. - Колкото е по-добра вътрешната свързаност на публикациите, толкова по-висока оценка получава фирмения блог от търсачките. - По-старите статии, които са много страници назад и практически читателят трудно открива, стават лесно достъпни. - Може да задържите за по-дълго време посетителите на вашия фирмен блог, като ги карате да преминават от една статия на друга и да четат още и още…
В заключение Пишете стратегически. Помнете, че от съдържанието на вашите публикации зависи вашия фирмен блог да бъде по-добре индексиран от търсачките и повече посещаван от клиентите.
Следвайки тези кратки съвети, вие ще се грижите постоянно за SEO оптимизацията на вашия блог (сайт). Не ги забравяйте и нека те станат постоянен модел при създаване на всяко ново съдържание.
Преводи / Английски език / Руски език / Немски език / Френски език / Испански език / Италиянски език / Турски език / Чешки език / Македонски език / Сръбски език / Румънски език / Гръцки език / Полски език / Нидерландски език / Фински език / Датски език / Норвежки език / Словенски език / Унгарски език / Латвийски език / Хърватски език / Литовски език /
/ За нас / Мнения / Въпроси / Дейности / Портфолио / Реклама / Уеб дизайн / Графичен дизайн / Сео сервиз / / Интернет реклама / Онлайн маркетинг / Социални мрежи / Пакети и услуги / Офис и екип / Най-ниските цени / Статии / Преводи /
www.WEBPRO-BG.nl.tn